14 januar 2008

Invasion fra det ydre rum

Hold da op ! var ude at køre idag for at kigge på en gammel bil.
Kom lige forbi en meget stor pløjemark, hvor der gik omkring
1000 fugle. Svaner, gæs og nogle enkelte ænder. Sikke et syn.
Jeg ville gerne have været tættere på, men jeg havde kun
almindelige sko på. Men så var de nok også bare lettet, hvis
jeg sneg mig rundt blandt alle de fugle.
Men sjovt var det, at se så mange fugle samlet på et sted.
Men min inderste fotograf, tænkte lidt mere i solskin og
rimfrost. Jeg tror jeg kigger forbi stedet igen i weekenden.
For dem af jer som bor på Fyn, kan jeg sige at marken ligger
i nærheden af Roerslev. Hvis I skulle få lyst til selv at tage ud
og fotografere.

3 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

Hold da op, sikke en flok! man kommer jo helt til, at tænke på Hitchcocks film Fuglene...gyyyys!
Det må have været et flot syn, der var nok noget guf på den mark...og det er der så snart ikke mere :)

Kirsten Gro sagde ...

Det er et flot syn med så mange på et sted.

Stine66 sagde ...

Nej nogen sjove billeder. Herligt at du "deler" med os.