13 august 2008

Himmelkig




Når det nu er sådan et regnvejr hele tiden, så må man jo tænke tilbage til juli måned hvor vi var ved at dåne af varme. Dette billede er taget mens der var 31 grader i skyggen. Tænk jer mig liggende på en drømmeseng og med kameraet tog jeg billeder op under vores fine Magnoliebusk. Dette fik mig til at tænke på Erik Clausens film om Carl Nielsen, hvor filmen starter med at man kigger op i nogle skønne trækroner... Jeg vil gerne have varmen tilbage lige her og nu !!!

3 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

åhhh skønt kig, og jo varmen vil jeg også gerne ha igen, ikke at det er koldt, men sol vil jeg have:)

Kirsten sagde ...

Et dejligt tilbage-kik på sommeren. Savner også varmen og især efter at have været sydpå i godt 14 dage også

Anne sagde ...

Jeg stemmer for dit varmeforslag... skønt billede!!