09 august 2008

Fastelavn LO liftet fra CK






















Dette LO er liftet fra CK, men ikke helt færdigt endnu.
Jeg mangler lige lidt bølgebånd og et par tags mere - men det
må lige vente for båndet har jeg ikke.
Jeg havde længe tænkt på at lave/lifte dette LO, men vidste ikke
lige hvilke billeder jeg skulle bruge. Men så besøge jeg Højvanggård
og fandt lige inspiration hertil.
Grunden til jeg ikke har sløret billederne er fordi det er min egen
datter og hendes klassekammerater og alle billederne fra denne
fastelavnsfest ligger også på skolens hjemmeside.

Baggrundskarton er købt hos Iben, Multiscrap og det har lige den stuktur
som jeg elsker og det hedder vist nok Prima karton.
Mønsterpapiret er fra DCWV
Knapperne er fra Panduro

7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Sødt LO. Fede bogstaver, ser godt ud at de er blomstrede.

Elisabeth sagde ...

Det kan jeg godt lide. Især dine bogstaver, der er så fine til helheden.
Rigtig sødt.

Anne Bente sagde ...

skønt lo, flotte detaljer, fede bogstaver :)

Anonym sagde ...

Flot LO...og sikke nogle skønne bogstaver...passer bare PERFEKT til papiret og fotos.

Ann Cicilie sagde ...

Så fin den var:) Elsker bokstavene.

Betina Olesen sagde ...

Jamen jeg hjælper da altid gerne... Hø hø hø.... men det ser da ski godt ud...og fede bogstaver du har brugt...

Tak for tippet, har skrevet til Multi, om hun vil lægge et til side, og at jeg lige finder en der kan afhente det.... men har desværre ikke hørt noget, så krydser fingre og tæer...

Hygge fra Betina

Marianne sagde ...

Hvor er det bare et skønt LO ;o)