19 august 2008

Award



Idag har jeg modtaget denne fine award fra FruMaansen

Det er vist mit eneste goldcard...HM...havde jeg ejet andre var de nok blevet klippet på nuværende tidspunkt...!

Nu hvor jeg skal give den videre skal jeg opfylde følgende regler
The Rules of this award are:
1. Only 5 people allowed.
2. 4 have to be dedicated followers of your blog
3. one has to be someone new or recently new to your blog and live in another part of the world.
4. you must link back to whoever gave you the award.
Jeg vælger at sende denne award videre til:

Mia: Som ihvertfald bor et andet sted i verden - nemlig helt oppe nordenfjords. For mig er det næsten udlandet...

Anne som også har valgt at bosætte sig "udenlands", ihvertfald langt nok borte til ikke at have besøgt Ibens nye butik endnu !

LaChris Fordi jeg savner hende så frygteligt - det gode humør og den scrappeglæde skal man lede længe efter...

Engledamen HM har hun egentlig fortjent den, når nu hun "tror" hendes englesamling er større end min ?

Else og som rosinen i pølseenden går den lige videre til dig kære Else som jeg altid får en sludder med til convention, ih, hvor får du altid lavet en masse den dag (ja, i forhold til mig ihvertfald).

6 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

LOL..... hvor godt, jeg måtte læse den 2 gange inden den fes ind.... men det siger måske mest om mig.... hø hø hø...

Men hun siger da så mange tak, dejligt at blive tænkt på..... hmmm... det var da lige før der skulle laves en "Engleaward" ;-)

Hygge fra Betina, som glæder sig til udfordringen til jul.

Else Slipsager Petersen sagde ...

Jamen tusind tak og jeg glæder mig da allerede til en snak i oktober igen. Laver mere end dig til convention ...?? hihi så laver du jo ingenting!?!

Anne sagde ...

Mange tak for awarden - selvom jeg er flyttet udenlands - altså i hvert fald over vandet jo, så har jeg stadig min gang i H.C.A byen, så bare rolig - en dag mødes vi hos Iben! :-)

Conny sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Conny sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Conny sagde ...

Tillykke med din Award og pås godt på dit goldcard