20 august 2008

Blog Candy

Jeg kan se rundt omkring at det er meget populært med Blog Candy.
Derfor tror jeg også jeg vil hoppe med på bølgen.
Den 31. august har min blog kørt i et år og det må da fejres.
Derfor håber jeg selvfølgelig på at besøgstallet runder de 10.000
inden den dag. Til den heldige person som rammer tallet 10.000
udlover jeg en lille gave - pgl. skal blot lægge en kommentar i dette
indlæg. Jeg kan jo ikke se hvem det er, så jeg håber pgl. er ærlig. Det
kunne jo være flere vil påstå de har ramt plet...Men det finder vi ud
af til den tid...I mellemtiden vil jeg finde frem til en passende gave.

4 kommentarer:

Kreateten sagde ...

Det var da en skæg ide Helle, men hvordan skal vi kunne se hvad "nummer" vi har?

Ragna sagde ...

Jeg var så nummer 9926 hi hi. Sjov lille leg.
Frumaansen.. man kan se det nederst på siden, hvor tælleren er :-)

Karina Beck sagde ...

Jubii, så blev jeg nummer 10000 ; )

Cowgirl sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.