07 oktober 2007

Convention



Så er convention overstået for i år og nej, jeg fik intet scrappet. Der blev handlet og jeg deltog i et enkelt kursus om Kreativ HåNdsKrifT,,,efter dette kursus tror jeg nok jeg bruger pc fremover..



Jeg fik hilst på en masse og der var skam også mange jeg ikke fik hilst på....Der blev snakket ved bordet og grint meget....Lige sådan en opmuntring man har brug for engang imellem. Men da jeg kom hjem så tog fanden ved mig....Jeg var dødtræt og mæt af indtryk, men jeg måtte altså lige igang med alle de nye blomster som jeg havde købt. De store fede lilla blev købt hos Multiscrap og de var lavet på 10 min. De små lilla og brune fik jeg stanset ud vha. BGJ's nyindkøbte punches og de var også hurtigt limet sammen....Nu skal jeg så bare igang med nogle LO's hvorpå de kan blive sat.


4 kommentarer:

Christina sagde ...

Hold op de lilla blomster er vildt flotte..

Ragna sagde ...

Hvor er de altså skønne allesammen. Håber du får tid til at bruge dem på et par LO's i nærmeste fremtid:-)

Anonym sagde ...

Aiii hvor er de bare superskønne, alle dine blomster !!

Elisabeth sagde ...

Dét er godt nok nogle skønne blomster!!
Kan du ikke give mig et kursus...? ;-)
Evt. når du får din klematis?
Nej, spøg til side, er ikke nødvendigt med kursus. Din blomst får du alligevel.