22 oktober 2007

Tagged

Jeg er blevet tagged og skal nu fortælle 7 sandheder om mig selv.

l. Når jeg bliver fuld, laver jeg gaggede gangarter (ala John Cleese)
2. Jeg elsker sol og varme, men elsker billeder af krystalliserede snegrene
3. Jeg elsker kærlighedsromaner, men læser også John LeCarre
4. Jeg hader souvenir, men gemmer altid sten fra mine rejser
5. Jeg kan ikke smide noget ud, så jeg har skabe og skuffer fulde af ting.
6. Jeg gemmer alt fra mine børn, tegninger,skoleopgaver, fødselsdagskort m.m.
7. Jeg kan huske alle telefonnumre (fastnet), men aldrig mobilnumre.

Håber ikke det bliver brugt imod mig !!!

Nu var det så meningen at jeg skulle tagge nogle andre....men jeg kender ikke så mange der har deres egen blog....så det venter jeg lidt med.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

HA HA HA ! Hvor er det morsomt at læse dine sandheder...jeg ser for mig, at vi to fulder os..du laver gakkede gangarter og jeg danser rundt med paryk og kunstige tænder :O)

Cowgirl sagde ...

Vælg tid og sted....

Sabina Bjerre sagde ...

Hejsa!!

Ehlers Danlos er en bindevævdefekt. Det er en genfejl. Det udarter sig på utrolig mange måder! For mit vedkommende giver det udslag i gigtlignende smerter! Samt træthed!

Håber det er ok - at jeg svarer dig her:)

Ragna sagde ...

Bruge det imod dig.....det kunne vi da ALDRIG finde på lol. Der venter dig en lille award på min blog:-)