05 oktober 2007

Og videre går...


Tja, jeg lovede jo at videresende min award idag....
Så kære Anne Nybegynder til hvem jeg har tænkt at videresende awarden til. Du må selv hente billedet...
Og hvorfor giver jeg så lige awarden videre til Anne. Jo, hun er sådan en frisk ung pige som nyder livet og de udfordringer som det giver hende. Har mod på forandringer og lader sig ikke slå ud af at blive svigtet af kæresten. Finder en ny og bedre af slagsen og flytter gerne al sit habbengut til Svendborgvej. Inviterer endda én til at benytte sit badekar og sådan noget sætter jeg virkelig pris på. Måske kan jeg genkende lidt af mig selv i hende, da jeg flyttede til Fyn for små 28 år siden. Jeg ønsker hende Held og Lykke på sin vej, med kæresten, uddannelsen og så det herlige liv der ligger forude.

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Åh søde Helle, tusind tak! Er helt overrasket - havde ikke nået at se du havde fået awarden, men tillykke med den, og tak for den :-) Er ked af jeg ikke nåede at hilse på dig igår, men satser på jeg når det en anden dag!! :-)

Cowgirl sagde ...

Jeg fandt desværre heller ikke dig i mængden, men ih, hvor fik jeg hilst på mange andre og fik sat hoved på dem !!!