01 september 2009

Man må jo have travlt !!!

Ja, siden jeg helt har glemt at bloggen blev 2 år igår.
Men det har jeg nu også, der er hele tiden noget jeg
lige skal klare i hverdagen.
Jeg har heller ikke blogget meget i denne sommer,
fordi jeg hellere ville være i haven ell. sidde og scrappe.
Jeg har lige fået afsendt et minialbum mere - til en
veninde. Så nu gælder det kort for tiden, jeg har aldrig
et kort når jeg skal bruge et. Må altid igang i sidste øjeblik
med saks og papir. Så nu står der 10 kort oppe i kassen...
Men jeg lover højt og helligt at der snart skal gang i bloggen
igen. Jeg har en ordentlig stak fotos lige klar til at lægge ind.
Især af de frække killinger (er næsten kommet af med dem
alle). Så vi ses inden længe igen !!!

4 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Hej Helle

Dejligt at høre et pip fra dig, jeg var da lige ved at tro at du slet ikke skulle have gang i den her blog igen.

Der er ikke noget at sige til at der er andre ting der har trukket mere her i sommer, det er jo med at nyde haven og vejret når det er her.

Glæder mig til at du er helt tilbage :)

Knus hende fra Odense

Thanni sagde ...

Godt at se, at der stadig er "liv" i dig ;)..så glæder mig til at se nyt på bloggen. Meeen somme tider er der jo trods alt ting der i vigtigere ;)

Conny sagde ...

Dejlig at høre der er liv dig,glæder mig til at se Lo' med killingerne.

Betina Olesen sagde ...

Dejligt at høre fra dig... savner jo lidt vores engle-battels... det er jo lige før snart ;-)

Ses vi i Middelfart???

Hygge fra Betina