13 maj 2009

Åben Have 2009






Hvis nogen skulle undre sig over hvorfor jeg ikke får skrevet på min blog, så kommer svaret her. Jeg render 10 skridt efter min mand og forsøger at få ham til at stoppe alle hans planer. Der rumsterer hele tiden nye planer oppe i hans hoved og de bliver aldrig til noget...Nu har han dog taget sig sammen til at grave vores internetledning ned. Det har medført at ungernes fodboldbane er gravet op på tværs. Min havegang er forsvundet, der ligger fliser overalt og den fine græsplæne med alle mælkebøtterne er nu noget der kan konkurrere med en arkæologisk udgravning fra før årtusindskiftet...Godt jeg ikke er medlem af nogen haveforening for så ville jeg græde snot. Bambushækken som gik ud sidste år er gravet op, men så er der ikke sket mere...Legehuset som har set sin sidste dag er jævnet med jorden...nu ligger kun fliserne tilbage. Jeg kunne blive ved med at nævne små forandringer som er sket når jeg ikke lige har været til stede. Dette medfører en bunke arbejde til mig, men ingen hjælp !!! Nu har han vilde planer om et havehus - hvem skal lige male det og vaske vinduer m.m. - og får vi nogensinde tid til at sidde i et havehus ???

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

SUK hvor jeg kender det, Helle ! Steen har også altid 1000 planer og når har går igang bliver det sjældent fædigt...der kan går uger, måneder og år. Kan godt forstå at du har brugt tid på at holde ham i ørene!!! Lav en liste til ham med alle de halvfærdige projekter...de skal være færdige før end han må gå igang med noget nyt ! Skal jeg melde Jer til et eller andet haveprogram i TV ?

Hanne Funch/Fruscrap sagde ...

Føler med dig. Ved præcis hvordan det er. Hvis det kan hjælpe dig lidt, vil jeg gerne afhente den smarte maskine på billedet. Bare lige sommeren over. Så får du fred, og jeg lavet det JEG gerne vil i haven.

Else Slipsager Petersen sagde ...

Ja, de kan være fortagesomme de kære mænd. Kender det kun alt for godt! Men god arbejdslyst!

Conny sagde ...

Da jeg så overskriften tænkte jeg nu skal jeg se en super smuk have, der over i det Fynske.Men stedet hørte jeg om en landmand, der hade molestreret en hel have. Stakkels Helle jeg forstå godt ikke får tid til, at blogge når du skal udbeder de skader landmanden lavet.
God weekend til dig

Pernille på 1. sagde ...

Kære Helle

Man skal ikke lukke mænd løs med store maskiner, det går bare galt. kunne han så i det mindste grave stauder op til mig, mennej.

God arbejdslyst til dig.
Knus og god dag