21 maj 2009

Morgen har guld i mund !!! (jeg har kun plomber)

















Datteren skulle møde kl. 6 til morgen - hun arbejder på gartneri for at tjene til de dyre bukser som hendes "søde mor" ikke vil betale. Det kræver man står tidligt op og får vækket den unge dame. Jeg havde sat vækkeuret til kl. 5 - hun skal jo bruge mindst en halv time foran spejlet. Sæt de kære planter så hende som hun ser ud når man kravler klatøjet ud af sengen...

Da jeg kom ned i køkkenet opdagede jeg den skønneste dis i det fjerne ud over markerne og med solen i baggrunden....Hvor var kameraet ??? Lede - lede - lede...jo jeg fandt det oppe på den lange lemmedaskers værelse...så gik det ellers ud af døren med strithår, bare ben, og en tynd T-shirt...ømt syn !!!
Kl. var 5.29 og det var den skønneste morgen i 100 år....ja, hvem kender ikke TV2's sang...den passede lige til lejligheden...
Jeg fik taget et par billeder til samlingen - nusset lidt med kattene og så BANG....!!!
Stilheden blev brudt på et splitsekund af et geværskud og jeg er ret sikker på at der døde der en buk på et splitsekund... Ja, for vi bor jo ikke lige på Nørrebro...så jeg tror nok det var et dyr !!!
Jeg trissede ind og nussede de små killinger og begyndte dagens dont !!!

6 kommentarer:

Annika sagde ...

og det var den "romantiske" morgen-forestilling ;)

Dejligt du fik taget billeder - og vigtigst, selv så det live :D

Thanni sagde ...

Smukt billede..der er en helt særlig stemning over sådan en morgen :)
....og godt du lige ku' finde kameraet ;P

Anne sagde ...

Det er vel nok et skønt billede!! Sad og blev helt fredfyldt indeni af at se billede og læse beretningen indtil vi kom til skuddet :D
Tillykke med "familieforøgelsen"
God flyv-fartsferie til dig og dine!

Jette / ma11edina sagde ...

Det er da det mest fantastiske billede, hvor er det smukt...jeg sygnede også hen i din fortælling, nynnede sangen...og så vågnede jeg brat op...tænk det var bare din blog jeg sad og læste...men hvor har du jo ret. Forstår nu ikke de kan skyde de kære dyr ;-)

Conny sagde ...

Hvor er det et smuk billede

Kirsten Gro sagde ...

WOWWW hvor er det et smukt billede!!