04 november 2008

Tagged igen...

Så er jeg atter blevet tagged og denne gang af Conny , "Kom så igang".
Jeg skal berette om seks vaner jeg har og det må da være nemt for
mit vedkommende...

  1. Jeg hiver altid alle mulige artikler ud af diverse ugeblade, men får jeg dem nogensinde sat i orden, nej.
  2. Jeg elsker min have og hvert år går jeg i krig mod skvalderkålene, men når vi når midt på sommeren opgiver jeg. Det bliver for uoverskueligt og haven ligner noget der er løvn lige nu.
  3. Jeg elsker at klippe klistre (scrappe) og jeg har altid 5 projekter igang ad gangen, dermed ligner mit skrivebord 3.verdenskrig, men jeg elsker rodet.
  4. Jeg kan ikke bare gå i seng og sove, nej der skal altid lige læses et par sider i en bog ell. et scrapblad.
  5. jeg kører aldrig nogen steder uden mit kørekort, jeg leder og leder fordi det er for stort til at være i min pung. Jeg er for nærig til at købe et nyt, der kan være i pungen.
  6. Nu er det snart jul og jeg har en mani med at alle vinduesrammerne skal være fyldt med engle. De fylder i skabet og jeg hader at pakke dem ned igen...

Nu var det så meningen at jeg skulle sende denne videre til seks andre bloggere, men det gør jeg ikke fordi de fleste hader når man skal til at finde 5-6 stykker som endnu ikke har modtaget den...Derfor stopper de sære vaner her !!!

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Smiler...

Tak for dit flotte Vintage ATC kort : )

Heidi sagde ...

Hehe hvor sjovt,jeg har vist også flere vaner som minder om dine.. Nej det med at sende videre det gør jeg heller ikke, for når man endelig finder dem som skal have den har de allerede fået den 3 gange :))

MH72 sagde ...

Vi ligner vist hianden! Ihvertfald kunne punkterne omkring haven, skrivebordet og sengen være skrevet af mig :-)

Og så lige en idé mht. dit kørekort: Hvad med at lade det ligge i bilen?

:-)

Conny sagde ...

Underlig nok virker de bekendt de vaner du har,det skulle vel ikke være fordi, jeg kender dem fra mig selv.