03 november 2008

Convention

















Endelig fik jeg mit billedbehandlingsprogram til at virke igen. Nu kan jeg endelig vise mine billeder fra Convention i Ryslinge den 4. oktober. Skøn dag med masser af scrap og søde mennesker. Jeg overgik helt mig selv og fik scrappet et par LO'er og det må siges at være fremgang for mit vedkommende. Jeg kan bare ikke scrappe når der sidder så mange mennesker omkring mig. Men når jeg ikke scrappede så var jeg ude og kigge på ting og sager !!!
Men det bedste ved den dag var nu besøget nordenfjords fra...Åse og Henry kiggede
da lige forbi og jeg fik en fin pakke med scrappapir - Tusind Tak !!!


3 kommentarer:

Conny sagde ...

Glæder mig til at se det du har fået lavet.Jeg kan nu også best lave ting, når der er fred og ro.

Anonym sagde ...

Nå så skete der noget på din blog...hihi...det var også synd for bambi, at den skulle stå der SÅ længe ! Tænk, at du virkelig fik scrappet på Convention ! Utroligt ! Fik du så næsten ikke shoppet ? (ej, dumt spørgsmål).

Cowgirl sagde ...

Altså, Lachris nu mobber du og så kommer du altså i skammekrogen !!!