05 november 2008

ATC kort jeg fik byttet mig til på convention





























Her er så de ATC kort jeg fik byttet mig til på convention i år.
Læg lige godt mærke til det øverste kort i venstre hjørne....
Det har veninden Jane lavet og der fik hun endelig taget fusen
på mig. Da vi ankommer til convention og er igang med at pakke
ud udbryder Jane højlyde "Hvornår skal vi bytte de ATC kort".
Hvorefter jeg henkastet siger at det skal vi når Heidi meddeler
det i mikrofonen og så kigger jeg sån lige lidt ud til højre og op-
dager at Jane har fisket en æske op af tasken og vupti - ud vælter
10 nylavede ATC kort og Jane ligner en glad julegris !!! Man kunne
vist godt høre da min underkæbe ramte gulvet og så var vi ved at
dø af grin. Jeg fik skam lov til at bytte først og fik dermed hendes
første ATC kort...HI HI hvor hun producerer derhjemme nu !!!

1 kommentar:

Conny sagde ...

Flotte ATC kort du har fået byttet dig til.