30 juni 2008

Tagged af Maribi

Jeg vidste den nok skulle komme til Nordfyn på et tidspunkt
og ja, nu er den så landet hos mig:

1. Hvad lavede jeg for 10 år siden:
Da var jeg lige blevet færdig med min IT uddannelse
og fik job som IT og Regnskabsass. i en ekspanderende
virksomhed indenfor kødbranchen. Ikke nemt med 140 kvinder
under sig - dog værre med alle de elever !!!

2. Ting på min To Do liste.
Da kl. nu er 22.41 må det være for imorgen
7.00 morgenmad til 7
8.00 Medicinregnskab gennemgåes med dyrlægen
9.00 bage 2 bradepandekager
10.00 Købe gave (60 års føs'da)
11.00 Lægge 2 lagkager sammen
12.00 Frokost til alle
13.00 Gøre klar til rejsegilde
15.00 Kaffe med kage til 50
17.00 Grille pølser til 50
20.00 Smide mig på sofaen hvis gæsterne tillader det
og ligne en hængt kat !!!

3. Snacks jeg kan lide:
Denne er ret afslørende fordi jeg elsker snacks og
virkelig ikke har godt af det...Ostepops, Pepsi max,
Lækre kager, rejer med bacon og små zip....uhm - jeg
kunne blive ved...

4. Ting jeg ville gøre hvis jeg var milliadær:
Jammen jeg er skam milliadær - på fluer !!!
Så havde jeg råd - tog jeg til Grønland hele sommeren
bare for at slippe for de satans fluer.
Leje et privat jet (kaptajnen måtte gerne være John Travolta)
og snuppe scrapveninderne med til
Mall of America og så shoppe løs.
Bygge et nyt stuehus efter min smag
Købe en rød Ferrari og en Hummer
Invitere mand og børn på en megalang ferie !!!

5. Steder jeg har boet:
Frederikshavn, Rynkeby, Odense, Otterup

Det var så vist mine svar og så vil jeg tagge Lisbeth og Elisabeth...

Ingen kommentarer: