02 juni 2008

Kreativ Award



Så blev jeg tildelt en award mere. Denne gang en meget flot udført award som har nogle lækre farver. Annika var det søde menneske som har tildelt mig denne award og hun skriver:

Cowgirl får den også. Elsker de lækre farver, og som der er gang i dobbelt LOerne. Selvom der måske ikke altid lægges en kommentar, så er jeg ofte fascineret over farverne og igen - det simple/enkle.

Jeg behøver slet ikke gå i tænkebox for at videresende denne award. Selvom Annika jo kom mig lidt i forkøbet med et par stykker...

Jeg tildeler awarden til:

Jane: min scrapveninde som desværre ikke har fået taget sig sammen til at få en blog endnu. Men hun skal have den fordi hun giver mig inspiration og "moralsk støtte". Hun er med på en omgang scrap når jeg ringer og kalder...

Lisbeth: Fordi hun har det dejligste humør, når man sidder og scrapper med hende. Hvis man mangler en dims ell. andet så vupti ligger det på bordet foran én.

Jytte: Fordi hun er en stærk og sej kvinde som også gerne kommer med et par sidebemærkninger når man sidder og scrapper med hende.

LaChris: Fordi hun bare altid er så sød og frejdig. I hendes selskab mangler man aldrig KIKS. Og hvis hun ikke kan læse sit navn er det fordi det står med tis-gult !!!

Piad: Du bliver altså nød til at modtage den engang til - for jeg elsker din farvesammensætning - specielt tænkt på dit bette mazealbum.

Ingen kommentarer: