10 juni 2008

En fugl i hånden...




















Det siges at en fugl i hånden, er bedre end ti på taget. Jeg ved nu ikke helt
om jeg er enig. Denne lille svaleunge havde forvildet sig indenfor og det kunne
ses. Kontoret var fyldt med fjer og fugleklatter. Så jeg måtte lige finde et par
handsker den ikke kunne bide igennem og så indfange kræet. Det lykkedes
og datteren måtte så også lige forevige et billed til scrapalbummet. Jeg ved
ikke hvad der lige sker med fugle her på gården for tiden. Men jeg kan da
berette at sølvfasanen er indfanget og lukket ind i et voliere hvor den bliver
fodret efter alle kunstens regler...Hvem ved måske bliver det en struds i næste uge !!!

7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er den sød, godt den kom ud igen.

Marianne sagde ...

*griner* Skønt billede. Har i en brændeovn? Kan huske, da jeg lige flyttede ud i kolonihaven - der kom konstant fugle ned igennem min brændeovn, når den ikke var tændt. Nøj noget bøvl at få dem ud - og aske over det hele + 3 fuldstændig kulrede katte.....

Conny sagde ...

Jeg synes du skulle oprette hjem for herre løse fugle.

Anonym sagde ...

Otterup Overlevelsescenter For Efterladte og Forvildede Fugle ! Hvor det dog er et godt foto...glæder mig til at se det scrappet. Fik du også tager billeder af alle fjer og klatter?

Unknown sagde ...

Hvor er den sød, trods fjer og fugle klatter på kontoret:0). Godt i ik den ud igen.

Heidi sagde ...

Godt det lille pus blev reddet. Da jeg boede i fåborg, hvor der er enormt mange bysvaler har jeg også haft besøg af sådan en i min stue, den fandt dog selv ud igen af altandøren, inden den fik griset for meget til. Mine undulater som jeg havde dengang, gjorde godt nok store øjne da den flaksede rundt i stuen...

Betina Olesen sagde ...

Nårhhhh... hvor er den sød.... godt man er blevet scrapper... man skal bare have billeder af alt...LOL

Hygge fra Betina