26 juni 2008

Maze albummet


Her er så det berømte maze-album lavet til datteren.
Med billeder af alle hendes katte, fra de var helt små.
Jeg har ikke taget billeder af alle sider, idet der er skrevet
personlige hilsner...
Så kan jeg atter lige benytte lejligheden til at TAKKE Majer
fordi hun sendte de fine udstandsninger til mig.
Jeg har lavet flere åbninger imellem siderne, hvori der også
er sat tags med kattebilleder og sjove historier om kattene.
Jeg tror hun allerede har haft albummet med i skole og vise
frem for veninderne.
Det er ihvertfald ikke sidste gang jeg laver sådan et album -
det er skægt at lave og man får brugt en masse rester.



















12 kommentarer:

Stine66 sagde ...

Hvor er den fin. Det er noget der giver misundelse når man kommer med sådan et flot album.

Anne Bente sagde ...

åhhh, hvor er den flot, ikke noget at sige til hun er stolt af den da :)

maria sagde ...

wow hvor er det bare et flot album :0)

Charlotte Ravn sagde ...

Lækkert album du har lavet, dejligt at det faldt i god jord og hvor er det nogle søde misser :)

Karina Beck sagde ...

Sødt album du har lavet.

Anonym sagde ...

Ih hvor er det et skønt album....hun må da ha knebet en lille tåre da hun fik det !
Jeg ved ikke om det er noget med min (dumme) pc, men halvdelen af din txt er forsvundet....?

Thanni sagde ...

Jepz de er nemlig både søde og nemme at lave de maze-albums - og dit med misserne er bare skønt, så kan godt forstå at datteren blev glad for det :)

Pia sagde ...

lækkert album og skønne farver du har brugt

Unknown sagde ...

Skønt album. Og sikke nogle skønne billeder.
Det er en ide,som skla liftes på et tidspunkt.

Majer sagde ...

Hvor blev det bare flot!! Ikke noget at takke for, er bare glad for at du kunne bruge det :-)

Elisabeth sagde ...

Rigtigt flot!
Kan godt forstå, hun er stolt :o)

Dorit sagde ...

Oh ja, de er skønne disse minialbums, jeg er også heeelt vild med at lave dem, de er bare så hyglige at sidde og nusse med.
Skønt missealbum du har fået banket sammen !