26 februar 2008

Udfordring 4



-og hermed mit bidrag til udfordring 4. Den synes jeg var
lidt svær, idet der hele tiden skulle bruges et vist antal dele.
Men jeg blev da færdig lige på falderebet.
Materialerne skulle bestå af
1 baggrund
2 blomster
3 billeder
4 mønsterpapir
5 knapper
6 bånd

Min baggrund er et alm. ark brun genbrugskarton.
Mine blomster er de 2 røde forneden. Mine 3 billeder
er billeder fra juleaften i år (her kan nogen vel genkende
mit julebord). Mine 4 ark mønsterpapir kan ses med den
runde cirkel, den tværgående stimmel, 24 er udskåret fra
et treide ark og december er udskåret fra det sidste ark.
De 5 knapper var svære synes jeg, men jeg brugte så 2 til
blomsterne og satte de sidste 3 oppe til højre, med lidt bast
igennem. De 6 bånd var de nemmeste, idet jeg havde købt
en fin bånd-guilande i netto for ingen penge. Den skildte jeg
ad og brugte 6 stk. forskelligt bånd - 2 stk ved hvert billed.

13 kommentarer:

Pia sagde ...

Super flot julelo, ser godt ud med cirklen

Anonym sagde ...

Den fik du da kringlet helt fint :O) Super idé med at bruge båndene på den mådde ! Flot jule LO.

Thanni sagde ...

Det er et rigtig fint jule-LO, fin måde at få brugt de knapper på :)

Conny sagde ...

det er to flotte Lo. du der har fået lavet,det godt du lavede et med dine fine kager

Unknown sagde ...

Rigtig flot julelayout

Anne Bente sagde ...

super lækker lo, flotte detaljer også :)

Ragna sagde ...

Den doodling under december er super flot.

Anonym sagde ...

See HERE

Marianne sagde ...

Den er du sluppet SÅ flot fra! Hamrende godt gået!!

Anne Thormose sagde ...

Rigtig flot bidrag - det er rigtig godt ud med cirklen og papiret er med til at skabe ekstra hygge sammen med billederne.

Conny sagde ...

Se lige i netto katalog jeg tror der noget kræs du kan bruge.

Anonym sagde ...

See Here or Here

MH72 sagde ...

ja, det var en svær udfordring. Men helt vildt sjovt at se hvor forskelligt vi har løst opgaven!