14 februar 2008

Be my Valentine


Ja, så blev det Valentines day. Ikke at vi gør noget specielt
ud af den dag. Forstået på den måde at jeg skam hvert år
giver Peter sin helt egen lagkage og har gjort det i 8 år. Men
det rusker nu ikke op i landmanden, for han kender da ikke
telefonnummer ell. adr. på nogen lokal blomsterforhandler.
Da der var 4 andre og hjælpe ham idag, kiggede de godt
nok noget på den lagkage, men den blev spist. Der er lige
et bette stykke tilbage som han kan nyde til aftenkaffen.
Konen går ovenpå og scrapper og surmuler lidt over den
manglende dusk !!!
Jeg håber der er mange andre mænd derude som husker
at værdsætte deres koner og kærester og dermed husker
at købe en fin lille buket til den de elsker...
Happy Valentines Day

12 kommentarer:

Marianne sagde ...

Sikke en sød kage - den må han da blive glad for... Angående forum, så tror jeg snart det er oppe igen - måske er Rene ved at flytte det over til den normale server.... ;o) God aften, Knus M.

Thanni sagde ...

Årh hvor er den sød :)....synes da nok lige den kære Peter sku' smutte omkring den lokale blomsterhandler og glæde sin kone lidt !! ;)

Elisabeth sagde ...

Årh, hvor ER det bare en super sød måde, at minde ham om, at dagen i dag er noget, der betyder en masse for dig. ;-)
Kvindelist... Måske ender han med at komme på det dér med blomster - eller noget andet?

Kirsten Gro sagde ...

Måske skulle du lægge blomsterhandlerens tlf. nr ovenpå hans morgenmad? :-)

Anonym sagde ...

I first visited your blog, but my antispyware said that he is infected with an unknown virus.
I deleted the virus through this AntiSpyWare.
The virus does not manifest itself but gradually destroys information on the computer.

Stine66 sagde ...

Ja indimellem er de der landmænd en ANELSE for typandede - jeg mener der trænger ikke så meget igennem hoveskallen. ( jeg er jo selv fra landet - du ved en med æblekinder og smør-Lår)

Conny sagde ...

Hvor var din kage flod var det Valentines Day i går?Det mærkede jeg ikke noget til.

Conny sagde ...

Jeg har lavet midt første forsøg med scrapbooking uha uha så kig lige ind

Anne Bente sagde ...

åhhh hvor er det dog en lækker kage ummmmmm, og en sød ide :)

Anonym sagde ...

HE HE hvor er det bare en skøn kage ! Næste gang skriver du blomsterhandlerens tlf nr. på kagen :O)

Ragna sagde ...

Ih ja jeg kan godt huske Lachris kager. Bare man kunne kigge forbi og smage en en dag. Ville så gerne møde den søde Lachris, der sender små søde ting til vores postkasser.

david mcmahon sagde ...

Great designs!