16 marts 2008

Konfirmation



Ja, så er det vist tiden jeg får opdateret lidt her på bloggen.
Jeg har jo ikke været så aktiv på det sidste og grunden er jo
datterens konfirmation. Der skulle lige laves indbydelser og
da disse var færdige stod jeg med en masse papresten.
De måtte da kunne bruges til noget og jeg gik så igang med
bordkortene allerede. Alle resterne blev anvendt, så der er
ikke gået noget til spilde her.






Alle trekanterne blev anvendt og der blev skåret ekstra blomster
som blev limet fast og i kanten er der tegnet med en hvid tusch.
Så er jeg næsten klar til konfirmationen...
Annemette har også en del veninder som skal konfirmeres den
dag og de skal jo også lige have en hilsen

Så kom der atter gang i criss cross kortene.

Materialer:

Sort/hvid pap, Papir fra Kvickly og sort papirbånd.

Hvide blomster (Panduro), sorte brads (Panduro)

Og ikke mindst en kapsel fra en coladåse...

7 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hvor er de bare flotte - og meget anderledes - på en god måde ;o)

Thanni sagde ...

De er bare så flotte - og dejligt anderledes end det man ellers ser :)

Ragna sagde ...

Sikke en god ide med den coladåsedelgenbrug. Dine Crisscross kort er som altid super flotte.

Unknown sagde ...

Super flotte indbydelser

Bitten sagde ...

Hvor smart at få udnyttet alle resterne. Søde indbydelser og kort.

Lotte sagde ...

Super skønne kort du laver.. En genial ide med cola kapslen :)

Her vil jeg da følge lidt med..

Anonym sagde ...

hvor er de bare flotte :) du har rigtig sat en hel produktion igang af crisscross kort :)