24 februar 2008

Doodlekage til gæsterne



Jeg kan huske Christina/LaChris engang lavede en doodlekage.
Det havde jeg lige i tankerne da jeg skulle lave lagkage til gæsterne
igår og så fik den lige en gang blomster som pynt...
Nu er jeg ikke selv meget for lagkage, især dem med kagecreme og
syltetøj går jeg lang udenom. Så denne gang blev den lavet af ½ l
piskefløde som blev pisket. Deri kom jeg en pose knuste makroner
og 200 g hakket chokolade. Til sidst vendte jeg lige en dåse ananas-
tern i og rørte det godt rundt og fordelte det mellem bundene. Dog
blev bundene først stænket med Cointreau...
Vi var kun 6 personer, så den blev kun halvt spist, så idag bliver
naboerne lige budt på resten og en efterfølgende gåtur ud i vinter-
kulden... Alle kage-dellerne skal jo helst af igen !!!

4 kommentarer:

Pia sagde ...

Rigtig flot doodling og så på en kage, smart

Bitten sagde ...

Nej, hvor er den bare sjov. Jeg elsker også at lave sjove kager

Thanni sagde ...

Lyder lækkert med det fyld istdet for det sædvanlige creme osv. - og det ser godt ud med de blomster :)

Kirsten Gro sagde ...

Den ser lækker ud, den doodlingkage.