19 september 2007

Så røg gylletanken...



Ja, så var det dagen hvor den gamle gylletank røg ned. Vi har længe ønsket at komme af med den gamle gylletank. Fordi den ligger lige midt i det hele og altså ivejen for alting. Idag gjorde vi så alvor af det.
Peter hjalp til imens jeg tog en masse billeder. Ja, så nu kan der så også scrappes over dette emne. Måske man skulle lave sig en BOG. Det vil sige en "Bog om gården". Der er ihvertfald blevet taget en masse billeder siden jeg flyttede ind på gården. Der er også blevet bygget en del om og til, de seneste par år.
Der kunne jo også scrappes et billede ell. to om køerne. De står dernede i stalden og muh'er, de er muhligvis sultne. Ja, dette var sidste nyt fra Emmelev Nordgård.

5 kommentarer:

Anne sagde ...

Lyder da som et spændende projekt - sådan en bog om gården. Jeg ville elske at kigge i sådan en, og ville ønske mine bedsteforældre havde mere tekst og billeder om deres gård, end den smule de har.. ;-)

Cowgirl sagde ...

Jammen Anne, kig ned på lokalhistorisk arkiv. Der finder du måske både tekst og billeder fra gården som andre bønder har indleveret.

Anonym sagde ...

Der sker mærkelige ting ! Lige da jeg logger på din blog, kan jeg se txt...men kun noget af den, for det nederste er li'som væk bag det nederste foto. Og så da jeg prøver at lave en opdatering, så er txten helt væk, lige bortset fra to ord ? Er det mon gårdnisserne der allerede er på spil, Helle ?

Cowgirl sagde ...

Nej, du har været på idet jeg ændrede i teksten og så uploadet det igen. Jeg tror ikke du får fejl nu vel ???

Anonym sagde ...

...ingen problemer med at se gylletank nu :O)