30 september 2007

Convention

Så er det ved at være tid til Convention igen !!! Vi har pakket taskerne....HM og ikke helt så meget bagage som sidst. Vi får jo alligevel ikke lavet noget. Vi skal rundt og kigge og måske handle et par småting......NEJ DET SKREV JEG IKKE....Jeg har en lang indkøbsseddel som der nøje er blevet tilføjet ting løbende. Jeg er igang med så mange projekter og mangler en masse småting. OG så glæder jeg mig helt enormt til at hilse på alle igen. Sidste gang sad vi ved bord samme med Else og Momsemor og ih, hvor vi hyggede os. Vi var også oppe og forsøge os med lidt sang så vi kunne vinde et album hver....Vi fik albummet, men sang vil jeg nu ikke ligefrem kalde det. Det er helt vild inspirerende at være på convention og hver gang lyder der et stort TAK til Heidi fordi hun er så god til at stable den convention på benene. Vi glæder os meget Jane og jeg og håber I alle kommer, så vi kan hilse på jer....

1 kommentar:

Anonym sagde ...

HI HI det der med, at det går op i scrap-indkøb, kan jeg godt huske fra SAM !! Det skal nok blive en skøn dag :O)