08 august 2012

Sørgeligt, men sandt

Jeg bruger min blog alt for lidt, jeg har bare hverken tid eller lyst til at skrive en masse indlæg.
Jeg bruger mere tid på facebook og ved skrivebordet i mit lille scraprum. Jeg vil heller bruge
min fritid til at scrappe og være sammen med familien, så derfor ligger bloggen sørgeligt stille.
Har overvejet om jeg helt skal slette den, eller bare lade den være og så måske senere gå i
krig med den....overvejer, overvejer og overvejer...

I mellemtiden vil jeg lige gøre lidt reklame for min store passion, scrapbooking. Der er atter
Convention til oktober i Middelfart. Glæder mig allerede, både til at handle og hilse på alle
mine scrapvenner, måske geocache lidt, vinde en hel masse og bare hygge  mig helt vildt

Ses vi til Convention ?

Tak fordi du kiggede forbi...

1 kommentar:

ALPEROSER sagde ...

Hej du skal ikke være ked af du ikke blogger så meget, min står også stille ind i mellem. pga. sygdom. Men har fået lidt lagt ind i dag fra den tid jeg ikke har været på. Jeg syntes ikke du skal lukke den helt, der kommer måske en tid hvor du gerne vil blogge. Så er det jo rart at have en at gå til uden at skulle starte forfra. Men god scrap og blog når du har tid lyst og overskud kram fra Alperoser