19 oktober 2011

Jeg blogger for lidt

Jeg indrømmer at jeg blogger for lidt. Har lige tjekket at jeg rent faktisk ikke har blogget siden marts. Grunden er simpel: jeg bloggede for meget førhen og scrappede for lidt. Nu har jeg scrappet til den store guldmedalje og derfor har min blog ligget død hen...en strandet hval kan man vel godt kalde den....


Jeg lover højt og helligt at jeg vil blogge noget mere....også for at vise at jeg rent faktisk ikke har lagt med bugen i vejret hele sommeren...



















Her er lidt af hvad jeg har bedrevet siden sidst....en gang regnbue cupcakes....yummy

3 kommentarer:

Linda sagde ...

Velkommen tilbage i blogland :-) Det vil vi da glæde os til. Fin kage.

ALPEROSER sagde ...

Dejligt at se dig tilbage til bloggen igen. Og sikke en fin kage du har fået lavet, nam nam. kh. Lise

Heidi sagde ...

Hejsa
Ja jeg må indrømme at jeg nogen gange osse må nedpriotere min blog lidt.Og vi HAR jo travlt os der lever på landet :) Så når der osse skal være tid til scrap så...
Lækker muffin man bliver helt lækkersulten...