18 januar 2013

Scrapbooking Convention 9. marts 2013

Så er der atter Convention i Middelfart. Det bliver så fedt at se alle igen og få rørt benmusklerne...ja for jeg plejer jo ikke at sidde ret længe ad gangen på min stol.
Jeg glæder mig til atter at snuse rundt i butikkerne, finde lækre nedsatte varer og
købe ind efter den lange liste jeg altid har med hjemmefra...
Gå rundt og give krammer til mine savnede med-scrappere, ih, hvor er det altid
hyggeligt at gense folk. Se hvad de er igang med og få nye ideer. For netop
Convention er for mig en stor hyggedag med knus, inspira og hygge. Håber vi ses
i Middelfart....Nåh ja og så er det at man jo lige kan vinde en gratis indgangsbillet....
tjek lige bloggen og se hvordan, måske man er heldig at vinde.....?

1 kommentar:

ALPEROSER sagde ...

Hej jeg vil ønske dig rigtig god fornøjelse. Og håber du finder nogle skønne scrap ting. Jeg glæder mig til at høre og se mere hvad du har købt kh. Lise