16 marts 2011

Blog award








Jeg har modtaget en blog award af Else og jeg takker mange gange. Nu er det bare sådan at jeg aldrig videresender awards. Jeg har den holdning at der er mange som aldrig modtager awards og de sidder måske derude i cyberspace og føler sig oversete og udenfor...Derfor vil jeg lægge awarden ude i siden og tiltænke den til alle dem som aldrig modtager award. Men Else tusinde tak for tanken og jo du kan tro jeg kan huske første gang du sad ved vores bord. Du glemte da bare lige at nævne at du også vandt den dag. Man skulle synge en sang i mikrofon og så vanddt man automatisk et lille album med alt tilbehør. Jane og jeg vandt begge to og så sagde vi at du bare skulle klø på og vinde dit eget album...som sagt så gjort...og jeg husker som en elefant...du vandt også en lilla scraptaske senere...Dit heldige asen !!!

Sender Knus og varme tanker til Else

Helle

Ingen kommentarer: