01 juli 2008

Rejsegilde



























Sikke en dag...jeg føler mig som et alderdomshjem...

7.00 stod op
7.34 de første spær ankommer
8.51 det første spær er sat op
9.00 Formiddagskaffe med folkene
10.14 kvie 1502 leverer sin første kalv...
12.00 frokost
13.07 5 spær er oppe
14.00 2 bradepandekager er bagt og 2 lagkager er lagt sammen
14.30 de første gæster ankommer og så vælter det ellers bare ind
15.13 kransen sættes op - rejsegilde - kaffe og kage til alle mand
17.00 Alle indfinder sig til en gang grillpølser i haven - pyh hvor jeg svedte
18.59 15 sprær er nu oppe
21.00 Kaffe og kage til de sidste gæster,den nyder vi i haven i det gode vejr
21.15 de sidste er kørt og jeg rydder op...
21.23 spær ankommet til imorgen
21.49 nu er jeg altså træt som et alderdomshjem

GODNAT

8 kommentarer:

Thanni sagde ...

Det var da noget af et dagsprogram!! :D..kan godt forstå du lige føler dig en anelse brugt ;D

Elisabeth sagde ...

Pu ha, ikke noget at sige til, at du føler dig lidt slidt...
Men jeg håber du trods det stramme program også fik tid til at hygge dig lidt.

Anonym sagde ...

Tak skæbne søde Helle ! Sender dig lige et cyberknus og en fugtig klud til panden...hold da op du har haft travlt! Ligger du mon stadig på sofaen :O) Nej, det gør du sikkert ikke. Sjovt at læse dine svar på tagging (hedder det det?) og et helt fantastisk studenterbilled...det kan kun bliver et helt fantastisk LO der kommer ud af det !!!

Kirsten Gro sagde ...

Jeg kan godt forstå at du føler dig som et alderdomshjem! Puhh for et program og så i den varme. HA og så er der nogen der kalder det for "Hjemmegående" :-) Pøj pøj med de næste dage.

Mia sagde ...

Hold op mand en dag...Jeg kan godt huske at mine forældre havde sådan nogle dage da jeg boede på en gård. Men jeg NØD jo bare når der var rejsegilde...sikke en fest dag (men jeg skulle jo selvfølgelig heller ikke slide og slæbe men bare spise pølserne!)

Anne Bente sagde ...

puhaaaaa sikke et dagsprogram, bliver helt svedt bare ved tanken:)

Betina Olesen sagde ...

Ja, det har da været noget af en dag, pyha... godt at den er overstået.....
Men skønt er det jo også at der sker noget på matriklen, men når det er helt færdigt, så er det absolut det bedste.... så håber at det er det hele værd...

Hygge fra Betina

Conny sagde ...

Det var en lang dag du fik dej. Håber snart du frisk igen så vi kan høre fra dig.