23 juli 2008

En rigtig engel





















Nu ved jeg der findes engle og endda sådan én af kød og blod.
Hun hedder Mia og bor i Ålborg - gad vide om hun flyver rundt
deroppe og deler ud af sin godhed.
HA HA Hotcat - der fik jeg en engel til samlingen som du ikke har...
Min lille engel, har lige sendt mig det fedeste album til ATC
kort - wau det er lækkert og hun har selvfølgelig signeret det og
puttet fint stempel på bagsiden. Sådan et stempel må man altså se
at få anskaffet sig - det er super flot.
Desuden havde hun også lige vedlagt nogle skønne stickers...
Tusind Tak - you make my day !!!

5 kommentarer:

MH72 sagde ...

hvor lækkert med sådan en gave :-)

Stine66 sagde ...

Nej hvor lyder hun dog SØD. Dejligt for dig at du kender hende, men måske er det fordi du selv er ret sød at du har den slags venner ?

Mia sagde ...

Hej søde Helle...hvor er jeg glad for at du blev glad for min lille pakke... (pssst min kæreste siger altså jeg er mere en djævel?????)

Og ja der ser altid sådan ud på mit scrappebord...rydder op hvergang jeg har scrappet... Kan ikke klare når det roder og kan faktisk finde på at rydde op MIDT i at jeg scrapper!!!

Cowgirl sagde ...

Tak Stine - det var søde ord !
Der er allerede flere som har været her og som har beundret den fine æske/box...

Conny sagde ...

De er en rigtig flot gave du har fået Lillykke med den