13 juli 2008

Legokat






























Hermed familiens yngling - Legokatten Pjuske...
Ja, jeg står altså ikke udenfor og råber Mio Pjuske Cleo Tiger Van Basten.
Pjuske er nok for mig - men nu har manden også blandet sig, han mener
den kun kan hedde Garfield.
Ihvertfald er den kære kat blevet hele familiens yngling og den får sig nogle
friheder som de andre katte ikke har. Den elsker at lege med sønnens Lego,
især vognhjulene som triller så lystigt...
Efterhånden er det blevet til en hel del billeder af den søde missekat - så mon
ikke når vi når de mørke vinteraftener igen, at der skal scrappes katte LO'er...

11 kommentarer:

Thanni sagde ...

Nååårh hvor er den sød :)...ja du skal da vist igang med katte-scrapperiet ;)

Pia sagde ...

Åh hvor er han dejlig, ser rigtig fræk ud, glæder mig til at se ham igen på 30x30 papir

Conny sagde ...

Den er da ikke til at stå for, den lile mis. Jeg kan godt forstå, man har svæt ved finde det ratte navn

Unknown sagde ...

Sikke en skøn lille frækkert, og lego er jo noget rigtig godt legetøj, åbentbart både til bøn og killinger ;0)

Elisabeth sagde ...

H*n er da også dejligt. Og godt at se, at Lego også er godt til katte ;)

Betina Olesen sagde ...

Nåhhhh.... hvor er han bare nuser.... kan godt forstå at der måtte gang i kameraet.... underligt hvad de finder på vores dyr ;-)

Hygge fra Betina

Linda sagde ...

Hvor er han skøn og fræk at se på :0) Lidt af et NAVN Oog rende rundt med.

Marianne sagde ...

SKØNT billede - det Må du da have scrappet ved lejlighed....

Anne Bente sagde ...

nååååå, hvor er den dog kær, ja du må sørme da ha lavet et lo med det skønne billede:)

Anne Bente sagde ...

,Det papir du spurgte om, er noget jeg har købt på Ebay for meget lang tid siden, ved desværre ikke hvad det er fra, kan jo godt se det lige kunne passe til dig.

Jette / ma11edina sagde ...

Ih, en katteelsker som mig blir jo helt blød om hjertet...hvor er han skøn...sikke en charme han udstråler..og frækhed *G*, men det SKAL sådanne små bæster jo hihi. Glæder mig helt sikkert til at se ham på LO´s...