28 april 2008

Træls !!!

Træls skulle vist være et jysk ord og jeg benytter det meget
for tiden. Jeg er godt og grundig gal på TDC, som hele 3 gange
har gravet mit netværkskabel og telefonkabel over i løbet af
de sidste 14 dage. Tænk slet ikke at kunne komme på - udi -
det store cyberspace. Til morgen måtte jeg så lige skrue bissen
på og beklage mig atter engang. Og nu - 3 timer senere - er jeg
så endelig på igen. Men hvor længe er jeg så online denne gang,
før de atter graver kablet over - ja, det må guderne vide - men
TRÆLS er det !!!

5 kommentarer:

Conny sagde ...

Jeg kan godt forstå du synes det var træls,jeg kunne heller ikke forstå, vi ikke hørte noget til dig.

Thanni sagde ...

Kan kun gi' dig ret - det er nemlig RIGTIG TRÆLS ;)

Anonym sagde ...

Ja det er skisme da træls !!! Kan lige forstille mig, hvordan du har hoppet rundt som en arrig tyrekalv :O) Godt, at du kunne brøle TDC op !

Lotte sagde ...

Jeg er da taknemmelig for du overhovedet overlevede.. :D

Henriette sagde ...

Helle, der ligger et par småting til dig på min blog, håber de kan bruges??

Knus
Henriette