18 april 2008

Hvorfor er her så stille....?



Tja, hvorfor er her lige så stille for tiden ? Det er såmænd fordi
jeg render rundt derude i haven og luger, med rumpetten lige i
vejret. Jeg har fået følge af alle gårdens katte og her ligger Plet
og nyder solen.
Der er ikke noget så skønt som foråret, hvor alting titter
frem fra sit skjul. Gik en tur ud i den bagerste mark og
fandt de flotteste skud på træerne...
Så derfor er her så stille....jeg vender jo nok snuden ind
når det atter bliver regnvejr !!!

4 kommentarer:

MH72 sagde ...

Hvor er det bare nogle helt skønne billeder!

Conny sagde ...

Mis nyder hvis solen flot billede af det spæde skud

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Hvor ser det forårslækkert og lunt ud!

Marianne sagde ...

Skønne, skønne billeder.... Dem glæder jeg mig til at se blive scrappet....