01 maj 2008

AWARDS




HI HI så er jeg blevet tildelt awards igen
og denne gang af søde Henriette.
Tænk engang, hun skriver:

Helle/Cowgirl: fordi hun har den skønneste humor.

HM HM jeg tænker lige lidt over den for jeg synes da ikke
min humor er større end så mange andres. Men måske jeg
ser livet fra en lidt anden vinkel, når det sure presser sig
på. Jeg takker ihvertfald mange gange - det luner i svinget,
ja det gør...



Her følger reglerne til denne award :
To my winners there are 5 rules attached
to this and they are :
1)You have to pick 5 blogs who deserve this
award for their creativity, design, interesting
material and also contibutes to the blogging
community no mater what language.
2) Each award has to have the name of the author
and also a link to the blog to be visit by everyone.
3) Each award winner has to show the award and
putt the name and the link to the blog that has given
her or him award itself.
4) Award winner and the one who has given the prize have to show the
link of "arte y pico" blog so everyone will know the origin of this award.
5) To show these rules.
Jeg giver dem videre til:
LaChris, som opmuntrer mig, når jeg trænger til det.
Lullemor, som er en sej ung dame, som ikke lader sig slå ud.
Maja, som gør mig MIS-fornøjet, når jeg trænger...hi hi
Mia, som sidder deroppe i Ålborg og hygger sig i flytterod med kæresten
Trivelig, som sidder i vort dejlige naboland og tager superskønne billeder.

2 kommentarer:

Eseya, Muñecas con historia sagde ...

Hello

Congratulation for your prize Arte y pico!!
I have happy!!
Your site is beautifull

Kisses from Uruguay!!!

Conny sagde ...

Tillykke Helle, det var flot med hele to styk.