10 marts 2010

Sikke en gave...



Se lige hvad jeg har fået af scrapperen Marie. Hun finder altid de mest vidunderlige sager til at scrappe med. Dette gamle Rommy spil syntes hun så lige jeg kunne overtage. Tænk jer kortene er virkelig gamle og så har de den helt rigtige størrelse til ATC. Nej hvor blev jeg glad. Da jeg så åbnede æsken så lå der yderligere en gave indeni, 3 ko magneter. Dem havde jeg ikke i samlingen så de kom resolut op på køleskabsdøren til alle de andre....nu er der 90



Dette er så køleskabslågen med alle mine fine ko magneter. Det har taget sin tid at samle alle disse fine køer. De fleste er dog foræringer, især Tante Tove har gjort sit til at der er så mange. Det værste er når de allesammen skal ned og vaskes af...det sker engang imellem....MUH for et arbejde. Får jeg dubletter, så bliver de medbragt når jeg geocacher...det er jo lidt sjovt når Cowgirl har været der og at der så ligger en ko.

Ingen kommentarer: