01 marts 2010

Får jeg overhovedet scrappet ?















Jo jeg får skam scrappet og jeg scrapper skam en masse. Faktisk har jeg været igang non stop siden oktober sidste år. Jeg lavede et album til svigerinden med samtlige billeder fra hendes 50 års fødselsdag. Disse scrap er meget private derfor kommer der ingen billeder på bloggen fra dette album (40 sider 26x26) som blev givet til hende som julegave.




















Men i fredags var jeg/vi (for veninden Jane deltog også) til midnatsscrap i Multiscrap hos Iben. Sikke en dejlig aften. For en gang skyld snakkede vi ikke uafbrudt, til gengæld fik vi lavet en del. Jane deltog i alle 3 konkurrencer. Jeg kan altså ikke scrappe på tid, så jeg deltog kun i en konkurrence - nemlig at scrappe et dobl. Lo med temaet vinter og i blå farver. Dette LO kan ses øverst og jeg var sørme så heldig at vinde konkurrencen som gav en fin præmie med papirer og tilbehør fra American Craft.





















Her er et andet LO som jeg har scrappet for længe siden. Jeg elsker jo at gå at tage billeder i haven og min ynglingsrose var blevet invaderet af et udyr...Så titlen kan vel kun blive Skønheden og Udyret !!!
Lige pt. er jeg igang med et album til vores gamle far som blev 90 nytårsaften. Han holdt en fin fødselsdagsfest 9. januar og nu er jeg så igang med at scappe disse billeder...

Tak fordi du kiggede med
håber du får en god dag
COWGIRL

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Lækre, lækre LOs... Især det sidste. Super opsætning - og humor titel :)

Cowgirl sagde ...

Tak Marianne - jeg har allerede fået lavet 4 mere...håber jeg kan holde gejsten oppe for jeg er atter igang med et hemligt album som skal være færdig inden 31/3