04 marts 2009

Hvorfor der ikke bliver opdateret !!!

Undskyld til alle jer som kigger forbi min blog.
Her er ikke blevet opdateret siden 14. februar og det er noget skidt.
Først drog vi på ferie hele familien og om dette skriver jeg senere...
Dernæst røg jeg på sygehuset da jeg kom hjem. Mit ben hævede helt
vildt da vi var på ferie og jeg humpede rundt som en gammel kone.
I torsdags kunne jeg bare ikke mere og gik til lægen som straks sendte
mig på sygehuset, fordi hun troede jeg havde fået en blodprop i benet.
Det havde jeg heldigvis ikke, men jeg har en betændt slimsæk som er
12 cm lang og 3 cm tyk. Jeg blev beordret total ro i benet og hvis hævelsen
ikke forsvinder skal der kigges på benet igen. Nu er jeg jo landmandskone,
så total ro får jeg aldrig...derfor er hævelsen ikke forsvundet særlig meget.
Men jeg prøver virkelig at skåne mit ben og har det tit oppe.
Derfor bliver min blog heller ikke opdateret - men jeg skal nok tage mig
sammen engang i næste uge...håber alle stadig vil kigge forbi når jeg er på
"fode" igen !!!
Forårshilsner Helle

6 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Hej Helle
Som jeg skrev til dig i går så håber jeg at det bliver bedre med dit ben. Du bliver nødt til at prøve at holde dig i ro - landmandskone eller ej. Ellers kommer du ind til mig i city og så binder jeg dig fast i sofaen. Knus pernille

Bitten sagde ...

Nej da, det lyder bestemt ikke rart. Og det er da bestemt ret så slemt at skulle holde sig i ro - men kan du ikke bare tænke/sige "det siger lægen selv at jeg skal, altså...!" og så sidde foran flimmeren eller med en bog, med god samvittighed. God bedring :-)

Anonym sagde ...

Du tager noget superglue, alle dine scrapsager og pc'en...limer dig fast i sofaen...husk at lade det hævet ben være limfrit, for det skal op på en fodskammel..og VUPTI, så så kan du måske holde skanken i ro !!!!? ALTSÅ Helle, det går ikke at du...øh..går..du skal edder#&!!#"+ få ro på, så du kan blive frisk igen. Mange knus og healende tanker fra Christina

Anne Bente sagde ...

uhaaaa, det lyder ikke rart, rigtig god bedring til dig-

Jette / ma11edina sagde ...

Det lyder sørme som noget rigtig træls noget, føler med dig. Håber da snart det går den rigtige vej...men du er nu nok nødt til at bide i det sure æble....benet kræver nok ro som der siges. Taler jo af erfaring, omend af en anden årsag *S*. Du skal jo også være frisk til d. 28.3 til convention, ik´? Håber vi ses ;-)

Jette / ma11edina sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.