11 marts 2009

Bee Crafty - Tenerife

















Her står vores kønne datter og kigger på papir på Tenerife.
Yeps vores vinterferie gik til Tenerife i år og vi nød hvert minut.
I Los Christianos fandt jeg så denne scrapbutik, de havde dog mest
til fremstilling af kort.

















Ejeren som her står med ryggen til var igang med at udvide butikken.
Noget jeg fandt spændende og ærgerligt på en gang. Fordi jeg jo ikke lige
kunne komme igen, når butikken var fuldt udvidet.

















Ikke at der ikke var nok at kigge på i butikken, for det var der.
Hun havde oven i købet fundet en lokal kunstner, som tegnede de skønneste motiver til hende. Man kunne så købe prints af disse tegninger/motiver til at bruge til kort ell. scrap.

















Jeg fik lige nøjagtig en halv time til at snuse...yeps ! Manden og sønnen gik rundt udenfor og kunne slet ikke forstå man kunne bruge mere end 5 minutter derinde... Jeg købte ikke noget papir, fordi jeg var bange for at krølle det i kufferten. Det blev til nogle stickers og noget dims til pynt og så en enkelt sværte - cat eye - chestnut brown (som er min ynglingsfarve) tænk den kostede kun 10 kroner !!! Hvis nogen skulle have lyst til at besøge hendes netbutik så kommer linket her http://www.beecraftytenerife.com/index.htm Men det er nu skønnest at gå rundt og snuse i 23 graders varme og i korte bukser...

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ha ha ha som du dog kan beskrive det :O) Jeg vil da også helst besøge butikken IRL og iført en lille shorts !!! Jeg synes jo det er helt fantastisk at du kunne være så heldig at finde en scrapbutik på Tenerife ! Oploader du måske et lille foto af dine indkøb ?

Pernille på 1. sagde ...

Det er da vildt med det der scrap, jeg vidste ikke at det var så udbredt at der fandtes butikker i hele verden kun med det. Jeg venter da med længsel på at du scapper noget til mig.
Hvor er hun blevet stor Annemette !
Ha en god dag

Kirsten Gro sagde ...

Bom bom... det bar da noget af en butik du fandt der! Der kunne jeg vist bruge en hel ferie til bare at kikke og måske shoppe en anelse.